راه هایی برای مقابله با خارش در میان بیماران دیالیزی

یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

راه هایی برای مقابله با خارش در میان بیماران دیالیزی

 راه هایی برای مقابله با خارش در میان بیماران دیالیزی


خارش یک شکایت شایع در میان بیماران دیالیزی است، هر چند نه همه بیماران دیالیزی از آن مشکل است. اگر شما از خارش رنج می برند، اطلاعات زیر را در مورد علل خارش و درمان خارش در میان بیماران دیالیزی باید مفید باشد.

علل خارش در میان بیماران دیالیزی

در میان بیماران دیالیزی، خارش است که اغلب توسط پوست خشک ایجاد می شود.

واکنش های آلرژیک به dialyzer، لوله خون و یا داروها ممکن است در طول درمان دیالیز رخ می دهد.

رژیم غذایی شما می تواند یکی دیگر از عوامل ایجاد خارش شوند. در خون شما، فسفر در ترکیب با کلسیم به شکل محصولات فسفر و کلسیم است. برخی از این محصولات فسفر کلسیم از طریق پوست دفع می شود و این ممکن است باعث شود شما را به خارش.

درمان خارش در میان بیماران دیالیزی

آزمایش خون می تواند بگوید اگر شما سطح بالایی از هورمون پاراتیروئید (PTH). سطح PTH اغلب در بیماران دیالیزی به طور عمده به کاهش سطح کلسیم و فسفر افزایش به علت افزایش می یابد. این امر نه تنها می تواند باعث خارش، همچنین بیماری های استخوان. درمان شامل کنترل سطح کلسیم و فسفر با کلاسور فسفات و مصرف ویتامین D اگر شما نیاز به فهرستی از مواد غذایی به کاهش سطح فسفر بالا خود را، شما می توانید ما را بیشتر در مورد شرایط خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال.

شما می توانید درمان طبیعی برای خارش در طول دیالیز را کلیک کنید به دانستن بیشتر مورد خارش در میان بیماران دیالیزی است. در علاوه بر خارش، بیماران دیالیزی نیز به احتمال زیاد به تجربه برخی از عوارض مانند سردرد، گرفتگی عضلات پا، تهوع، استفراغ، درد قفسه سینه، تنگی نفس، و غیره در حال حاضر بیماران دیالیزی بیشتر و بیشتر تصمیم برای جلوگیری از دیالیز زمانی که آنها پیدا کردن آن می توانید بدون دیگر بهبود کیفیت زندگی آنها است.

اگر شما هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است به احتمال زیاد برای کمک به شما به تدریج کاهش فرکانس دیالیز، و حتی خلاص شدن از شر دیالیز. ما امیدواریم که هر بیمار بیماری کلیوی می تواند به جلوگیری از و خلاص شدن از شر دیالیز، در حال حاضر به ما بپیوندید برای کمک به درمان کلیه های خود را.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماران ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.